یوکا

logo blog ico

یوکا

Joann کمپین برند متمرکز ژنرال Z را راه اندازی کرد.

Joann کمپین برند متمرکز ژنرال Z را راه اندازی کرد.

اولین بار در Retail Dive منتشر شد.

خرده فروش هنر و صنایع دستی Joann در حال راه اندازی یک کمپین برند جدید است. این شرکت روز پنجشنبه گفت که تغییر نام تجاری Jo-And آن از روابط اینفلوئنسرها، رسانه های اجتماعی و نقاط تجاری استفاده می کند تا لذت تجربه ارتباط با دیگران از طریق خلاقیت عملی را برجسته کند.
ما در حال تمرکز بر معرفی Gen Z و دیگران به نام تجاری خود به عنوان منبعی یکپارچه برای همه ابزارها و الهام بخشی برای کاردستی، دوخت و شخصی سازی هستیم. ما همچنین می دانیم که این نسل برای ابراز خود، ارتباط با دیگران و مزایای ذهنی ناشی از ایجاد ارزش بسیار قائل است.”
این تغییر نام تجاری حدود سه ماه پس از ثبت نام Joann برای فصل 11 انجام شد. به عنوان بخشی از بازسازی آن، شرکت حدود 505 میلیون دلار از بدهی خود را از دست داد. اکنون تحت یک مدیر عامل موقت با هیئت مدیره جدید به عنوان یک شرکت خصوصی که متعلق به طلبکاران آن است، فعالیت می کند.

تمرکز بر مشتریان جوان در قلب تلاش خرده فروشان برای تغییر نام تجاری است.
دی تولیو و مدیر مالی اسکات سکلا به طور مشترک دفتر مدیر عامل جوآن را به طور موقت برای حدود یک سال رهبری کردند، از جمله از طریق ورشکستگی شرکت. آنها با انتصاب مدیر عامل موقت مایکل پرندرگاست در ژوئن به نقش های قبلی خود بازگشتند.
نیل ساندرز، مدیر عامل گلوبال دیتا، گفت که استراتژی جوآن برای برجسته کردن شادی ایجاد کمپین تمرکز درستی است. ساندرز در نظرات ایمیلی گفت: «تعداد افرادی که دست به کار دست‌سازی می‌زنند طی سال‌های اخیر از زمان همه‌گیری کاهش یافته است، بنابراین تلاش برای افزایش مشارکت مفید است.»
در اوج همه‌گیری حدود چهار سال پیش، با پایان یافتن سفارش‌های خانه ماندن در خانه و کار کردن از خانه، علاقه به صنایع دستی افزایش یافت – سپس کاهش یافت. رقابت رقبایی مانند هابی لابی و مایکلز که موجی از کاهش قیمت را در مجموعه خود ایجاد کردند نیز بر عملکرد جوآن تأثیر گذاشت.
ماه گذشته، جوآن گفت که 15000 مورد از جمله نخ، پارچه، اقلام صنایع دستی و دکور خانه را به طور دائم کاهش می دهد. به طور کلی، این شرکت اعلام کرد که بیش از 100000 SKU در زمینه پارچه، خیاطی، صنایع دستی، هنرهای سوزنی، دکوراسیون خانه، کودکان، صنایع دستی کاغذ، فناوری صنایع دستی و لوازم نقاشی دارد.
هنگامی که از او پرسیده شد که آیا این شرکت انتظار دارد که این کمپین مردم را به خرید در فروشگاه، آنلاین یا هر دو سوق دهد، دی تولیو گفت که جوآن می‌خواهد «با مشتریان در هر کجا که هستند و هر طور که ترجیح می‌دهند با ما خرید کنند، ملاقات کند. در حالی که تجارت الکترونیک Joann به رشد خود ادامه می دهد، ما همچنین می دانیم که مشتریان دوست دارند برای تجربه مجموعه ما، الهام گرفتن و ارتباط با اعضای تیم ما و یکدیگر به فروشگاه بیایند.
با نگاهی به آینده، ساندرز گفت که جوآن برای موفقیت باید اصلاحات خود را گسترش دهد. «در حالی که بازاریابی یک عنصر مهم است، کارهای دیگری نیز وجود دارد که جوآن باید انجام دهد، از جمله سرمایه گذاری در فروشگاه ها و بهبود محدوده. فقط یک رویکرد چند جانبه می تواند جوآن را به مسیر اصلی بازگرداند.»

درباره نویسنده

مهدی یوسفی

مدیریت بازرگانی و بازاریابی، مشاور کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

جهت دریافت فروشگاه رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.